استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

حسين هدايتي پس از درخواست علي دايي مبني بر پرداخت پول عجمان براي رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري موافقت کرد.


 پرداخت پول رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري به باشگاه عجمان يکي از دردسرهاي رويانيان در چند روز اخير بود اما بلاخره‌هاي پس از رايزني‌هاي انجام شده و تماس دايي با حسين هدايتي عضو هيئت مديره سابق قرمزپوشان با پرداخت به عجمان براي رضايت‌نامه خلعتبري موافقت کرد.

دايي در اين باره گفت: واقعاً حسين هدايتي يک پرسپوليسي‌ تمام عيار است که روي من را زمين نيانداخت و به خاطر کمک به تيم محبوبش قبول کرد تا پول رضايت‌نامه خلعتبري را پرداخت کند اميدوارم اين کار هرچه سريعتر انجام شود و خلعتبري قرمزپوش. اين کار هدايتي واقعاً بزرگ و قابل تقدير است.

تيم هاي ملي فوتبال ايران و کويت در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در سال 2015 به تساوي يک بر يک رضايت دادند.


 اين ديدار از گروه B مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در سال 2015 در ورزشگاه الکويت شهر کويت برگزار شد و ابتدا تيم ايران با گل دقيقه 45 مسعود شجاعي از ميزبان پيش افتاد و نيمه نخست را به سود خود رقم زد.

در نيمه دوم کويتي ها تلاش زيادي براي جبران نتيجه داشتند تا اين که در دقيقه 76 از روي ضربه پنالتي به گل تساوي رسيدند.

در ادامه تلاش دو تيم براي به ثمر رساندن گل نتيجه بخش نبود و بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در ترکيب تيم ملي فوتبال ايران در اين ديدار، رحمان احمدي، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، خسروي حيدري، مجتبي جباري (از دقيقه 65 احسان حاج صفي)، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، مهرداد پولادي، مسعود شجاعي (از دقيقه 65 مهرداد اولادي)، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه بازي کردند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده لي مين هو با کمک هاي لي جونگ مي و سئو مو هي از کره جنوبي بود.

تيم هاي ايران و کويت با تساوي در بازي امشب با کسب 4 امتياز و بر حسب تفاضل گل به ترتيب در رده هاي اول و دوم گروه B مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا قرار دارند و تيم لبنان با 3 اميتاز در رده سوم است. تيم تايلند نيز بدون امتياز قعرنشين اين گروه است.

تيم ملي فوتبال ايران پيش از اين با 5 گل تيم لبنان را از پيش رو برداشته و تيم کويت با نتيجه 3 بر يک بر تيم تايلند غلبه کرده بود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان